2018. január 23., kedd 10:25 |
A Calvin Klein, Inc. bejelentette a Calvin Klein alsóneműket és a Calvin Klein farmerruházatot népszerűsítő 2018. évi tavaszi/nyári globális reklámkampányának elindítását (1. rész) |
|
New York, 2018. január 23., kedd (Business Wire/OTS) - A kampány főszereplői Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner és Kylie Jenner - A PVH Corp. [NYSE:PVH] 100%-os tulajdonát képező Calvin Klein, Inc. ma bejelentette, hogy elindította új, a márka alsóneműit (CALVIN KLEIN UNDERWEAR) és farmerruházatát (CALVIN KLEIN JEANS) népszerűsítő globális, multimédiás reklámkampányát. A kampány a CALVIN KLEIN márka #MYCALVINS kampánya világszerte jól ismert jelmondatának jegyében (Our Family. #MYCALVINS. [A mi családunk. #MYCALVINS]) viszi tovább az alapelgondolást. |
Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/
Az új kampány legújabb fejezetéhez a Willy Vanderperre fényképész
által készített fotókon a Kardashian nővérek, Kim Kardashian West,
Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner és Kylie
Jenner a főszereplők. A testvérek a képeken a CALVIN KLEIN UNDERWEAR
alsónemű-termékcsalád legújabb darabjait viselik, ideértve a CALVIN
KLEIN Modern Cotton és az új CALVIN KLEIN Body termékeket, amelyek
már kaphatók az üzletekben és online egyaránt. A Kardashian nővérek
közül néhányan ugyanakkor a CALVIN KLEIN JEANS farmerruhák
alapdarabjait is bemutatják, illetve a CALVIN KLEIN JEANS 2018. évi
tavaszi kollekciójából is ízelítőt adnak.
A továbbgondolt #MYCALVINS koncepció középpontjában a család áll, a
külön-külön is erős tagokat összekötő szoros kapcsolat, amelyet még
inkább kihangsúlyoz a fotókon prominens helyen látható, foltokból
összevarrt (ún. "patchwork") hagyományos amerikai takaró
szimbolizmusa. A kampány ezeket a kötelékeket emeli ki, és különféle
módokon azt mutatja be, hogyan inspirálhatók a családok - legyenek
azok eredeti családok vagy korábban széthullott családok tagjaiból
létrejött új családok - arra, hogy más családokkal összekapcsolódva
közösségeket alkossanak. A kampány azokra a dolgokra igyekszik
felhívni az emberek figyelmét, amelyek a család lényegét, az
összetartozást erősítik.
A most kezdődő hirdetéssorozat az új Our Family. #MYCALVINS (A mi
családunk. #MYCALVINS) kampány legújabb szakaszát képviseli,
amelynek első fázisát 2017 novemberében Solange, Kelela, Dev Hynes,
Caroline Polachek és a Kindness zenei projekt alapítója, Adam
Bainbridge, valamint az A$AP Mob együttes tagjai, A$AP Rocky, A$AP
Ferg, A$AP Nast, A$AP Twelvyy, A$AP Ant, A$AP Lou és A$AP J. Scott,
részvételével indították el, és amelynek legutóbbi reklámjaiban a
Gerber testvérpár, Kaia és Presley szerepelt. A kampány, amely a
2018-as év tavaszi szezonjának végéig tart, a generációk közti
réseket igyekszik áthidalni mind a modellek, mind a ruhadarabok,
mind pedig a zenei és kulturális háttér révén. A hirdetések mottója
"A mi családunk", és a reklámokban bemutatott történetek
középpontjában a család és a közösség áll.
A CALVIN KLEIN továbbra is elsősorban digitális eszközökre és a
közösségi médiumokra alapozva juttatja el az "Our Family.
#MYCALVINS" kampány üzenetét a fogyasztókra összpontosító különféle
csatornákon keresztül. A #MYCALVINS kampány digitális térben és a
közösségi médiumokban szerte a világon 12 országban megjelenő több
mint 100 millió hirdetését, melyek közt több kulcsfontosságú piacon
hatalmas kültéri plakátok is szerepelnek, azzal a céllal tervezték,
hogy mágnesként vonzzák magukra a CALVIN KLEIN márka követőinek
figyelmét.
A CALVIN KLEIN globális, ún. lifestyle (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) márka, amely a merész, progresszív
megoldásokat csábító esztétikai stílussal ötvözi. Célunk az, hogy
vevőinket, közönségünket lázba hozzuk és inspiráljuk provokatív
képvilágunkkal és az érzékeket felébresztő, meghökkentő ruháinkkal.
A Calvin Klein és üzleti partnere, Barry Schwartz által 1968-ban
lefektetett alapokra építve a cég letisztult, innovatív stílusának
köszönhetően mára az amerikai divat egyik neves vezetőjévé vált. A
több mint 110 országban forgalmazott CALVIN KLEIN márkatermékekből
származó globális értékesítési árbevétel 2016-ban meghaladta a 8
milliárd USA dollárt. A CALVIN KLEIN több mint 10000 értékesítési
partnert foglalkoztat világszerte. 2003-ban a vállalatot
felvásárolta a PVH Corp.
A PVH Corp. 135 éves működése során számos sikeres, az amerikai
divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre,
melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari
vállalatává vált. Cégünk több mint 35000 értékesítési partnere több
mint 40 országban összesen mintegy 8 milliárd USA dollár összegű
árbevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus
márkák, mint a iconic CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van Heusen,
az IZOD, az ARROW, a Speedo*, a Warner's, az Olga és a fehérneműket
forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True & Co., mely
márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek,
továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket
forgalmazunk.
*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika
területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül
forgalmazásra.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2018. január 23., kedd 10:26 |
A Calvin Klein, Inc. bejelentette a Calvin Klein alsóneműket és a Calvin Klein farmerruházatot népszerűsítő 2018. évi tavaszi/nyári globális reklámkampányának elindítását (2. rész) |
|
New York, 2018. január 23., kedd (Business Wire/OTS) - |
FÉNYKÉPEK: © 2018 Willy Vanderperre
A KAMPÁNYVIDEÓ (30 MÁSODPERC) A KÖVETKEZŐ INTERNETES CÍMEN
TEKINTHETŐ MEG: https://youtu.be/90CCjgX0n20
A BEÁGYAZHATÓ KAMPÁNYVIDEÓ (30 MÁSODPERC) A KÖVETKEZŐ INTERNETES
CÍMEN ÉRHETŐ EL:
KÖZÖSSÉGI OLDALAK: facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com;
google.com/+calvinklein;
youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein;
instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein calvinklein.com/mycalvins OUR FAMILY. #MYCALVINS
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/
Kapcsolat: Calvin Klein, Inc. Jessica Jenkins, 212 292 9435 Director, Public Relations jessicajenkins@ck.com vagy Jacqueline Giusti, 212 292 9749 Coordinator, Corporate Communications jacquelinegiusti@ck.com
Forrás: Calvin Klein, Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|